Artikkelit   |   Google Ads |   Seo |   Shopify |   Yleiset
Digitaalinen markkinointi Digitaalinen markkinointi

Digitaalinen markkinointi on laaja kattotermi, joka kattaa useita alueita SEO:sta blogin kirjoittamiseen ja jakelukanavista budjetteihin. Tässä oppaassa autamme sinua ymmärtämään digitaalisen markkinoinnin peruspilareita, joiden avulla voit rakentaa oman digitaalisen markkinointistrategiasi optimoidaksesi mainontaa verkkokanavien, kuten hakukoneiden, verkkosivustojesi, sosiaalisen median, sähköpostin ja mobiilisovellusten kautta.

Digitaalinen markkinointi, joka tunnetaan myös nimellä online-markkinointi, viittaa digitaalisten kanavien kautta toimitettuun mainontaan, jolla mainostetaan brändejä ja yhdistetään potentiaalisia asiakkaita käyttämällä Internetiä ja muita digitaalisen viestinnän muotoja, kuten:

Lyhyesti sanottuna, jos markkinointikampanjassa käytetään jotakin yllä olevista verkkomediakanavista, kyseessä on digitaalinen markkinointi.

Kuluttajat luottavat nykyään voimakkaasti digitaalisiin keinoihin tutkiessaan tuotteita. HubSpot Researchin mukaan noin 77 % asiakkaista tutkii tuotemerkkiä verkossa ennen kuin ottavat sen käyttöön. Samaan aikaan 51 % kuluttajista sanoo käyttävänsä Googlea tuotteiden tutkimiseen ennen ostamista.

Digitaalinen markkinointi käyttää erilaisia strategioita asiakkaiden tavoittamiseen, olipa tavoitteena houkutella heidät tekemään ostoksia, lisätä heidän bränditietoisuuttaan tai vain olla yhteydessä brändiisi. Nykyaikainen digitaalinen markkinointi käsittää laajan kanavajärjestelmän, mukaan lukien:

Digimarkkinoinnin todellisen potentiaalin saavuttamiseksi markkinoijien on kaivauduttava syvälle nykypäivän laajaan ja monimutkaiseen kanavien väliseen maailmaan löytääkseen strategioita, joilla on vaikutusta sitouttamismarkkinoinnin kautta.

Sitoutumismarkkinointi on tapa luoda mielekästä vuorovaikutusta potentiaalisten ja palaavien asiakkaiden kanssa ajan mittaan keräämiesi tietojen perusteella. Ottamalla asiakkaat mukaan digitaaliseen ympäristöön rakennat bränditietoisuutta, asetat itsesi ajatusjohtajaksi ja asetat yrityksesi etusijalle, kun asiakas on valmis ostamaan.

Ottamalla käyttöön monikanavaisen digitaalisen markkinoinnin strategian markkinoijat voivat kerätä arvokkaita näkemyksiä kohdeyleisön käyttäytymisestä ja samalla avata oven uusille menetelmille asiakkaiden sitouttamiseen.

Lisäksi yritykset voivat odottaa säilyttämisen kasvua. Invespin raportin mukaan yritykset, joilla on vahva monikanavainen asiakassitoutumisstrategia, säilyttävät keskimäärin 89 % asiakkaistaan. Vertaa sitä yrityksiin, joilla on heikot monikanavaiset ohjelmat, ja niiden säilyttämisaste on vain 33%.

Digimarkkinoinnin kehitys jatkuu. Esimerkiksi kuluttajien saatavilla olevien puettavien laitteiden lisääntyvä valikoima tarjoaa uusia mahdollisuuksia markkinoida heille. Forbes ennustaa myös, että sosiaalisessa mediassa tulee yhä enemmän keskustelua B2B-tilassa, videosisältöä jalostetaan hakukoneoptimointia (SEO) varten ja sähköpostimarkkinoinnista tulee entistä henkilökohtaisempaa.

https://www.semly.fi/imagestorage/6f3db6digital-marketing.jpg
Published 7/4/2022 3:10:52 PM    Article 7

Digitaalinen markkinointi

Digitaalinen markkinointi on laaja kattotermi, joka kattaa useita alueita SEO:sta blogin kirjoittamiseen ja jakelukanavista budjetteihin. Tässä oppaassa autamme sinua ymmärtämään digitaalisen markkinoinnin peruspilareita, joiden avulla voit rakentaa oman digitaalisen markkinointistrategiasi optimoidaksesi mainontaa verkkokanavien, kuten hakukoneiden, verkkosivustojesi, sosiaalisen median, sähköpostin ja mobiilisovellusten kautta.

Digitaalinen markkinointi, joka tunnetaan myös nimellä online-markkinointi, viittaa digitaalisten kanavien kautta toimitettuun mainontaan, jolla mainostetaan brändejä ja yhdistetään potentiaalisia asiakkaita käyttämällä Internetiä ja muita digitaalisen viestinnän muotoja, kuten:

Lyhyesti sanottuna, jos markkinointikampanjassa käytetään jotakin yllä olevista verkkomediakanavista, kyseessä on digitaalinen markkinointi.

Kuluttajat luottavat nykyään voimakkaasti digitaalisiin keinoihin tutkiessaan tuotteita. HubSpot Researchin mukaan noin 77 % asiakkaista tutkii tuotemerkkiä verkossa ennen kuin ottavat sen käyttöön. Samaan aikaan 51 % kuluttajista sanoo käyttävänsä Googlea tuotteiden tutkimiseen ennen ostamista.

Digitaalinen markkinointi käyttää erilaisia strategioita asiakkaiden tavoittamiseen, olipa tavoitteena houkutella heidät tekemään ostoksia, lisätä heidän bränditietoisuuttaan tai vain olla yhteydessä brändiisi. Nykyaikainen digitaalinen markkinointi käsittää laajan kanavajärjestelmän, mukaan lukien:

Digimarkkinoinnin todellisen potentiaalin saavuttamiseksi markkinoijien on kaivauduttava syvälle nykypäivän laajaan ja monimutkaiseen kanavien väliseen maailmaan löytääkseen strategioita, joilla on vaikutusta sitouttamismarkkinoinnin kautta.

Sitoutumismarkkinointi on tapa luoda mielekästä vuorovaikutusta potentiaalisten ja palaavien asiakkaiden kanssa ajan mittaan keräämiesi tietojen perusteella. Ottamalla asiakkaat mukaan digitaaliseen ympäristöön rakennat bränditietoisuutta, asetat itsesi ajatusjohtajaksi ja asetat yrityksesi etusijalle, kun asiakas on valmis ostamaan.

Ottamalla käyttöön monikanavaisen digitaalisen markkinoinnin strategian markkinoijat voivat kerätä arvokkaita näkemyksiä kohdeyleisön käyttäytymisestä ja samalla avata oven uusille menetelmille asiakkaiden sitouttamiseen.

Lisäksi yritykset voivat odottaa säilyttämisen kasvua. Invespin raportin mukaan yritykset, joilla on vahva monikanavainen asiakassitoutumisstrategia, säilyttävät keskimäärin 89 % asiakkaistaan. Vertaa sitä yrityksiin, joilla on heikot monikanavaiset ohjelmat, ja niiden säilyttämisaste on vain 33%.

Digimarkkinoinnin kehitys jatkuu. Esimerkiksi kuluttajien saatavilla olevien puettavien laitteiden lisääntyvä valikoima tarjoaa uusia mahdollisuuksia markkinoida heille. Forbes ennustaa myös, että sosiaalisessa mediassa tulee yhä enemmän keskustelua B2B-tilassa, videosisältöä jalostetaan hakukoneoptimointia (SEO) varten ja sähköpostimarkkinoinnista tulee entistä henkilökohtaisempaa.


Digitaalinen markkinointi on edullista

Perinteisiin markkinointimenetelmiin verrattuna digitaalinen markkinointi on halpaa. Yleiskuluja on vähemmän. Voit luoda sujuvan, ammattimaisen verkkosivuston suhteellisen pienellä hinnalla käyttämällä yhtä monista mallijärjestelmistä tai maksamalla enemmän mittatilaustyönä tehdystä luomuksesta. Voit luoda sosiaalisen median tilejä ilmaiseksi ja tehdä yhteistyötä sähköpostiuutiskirjeen tarjoajan kanssa kilpailukykyiseen hintaan. Suhteellisen kustannustehokas digitaalinen markkinointi sopii pienimmillekin yrityksille.

Tags: Digitaalinen Markkinointi Yleiset
Page: digitaalinen-markkinointi

Reviews
Picture: Digitaalinen Markkinointi Koulutus

Semly.fi USA
Copyright Semly.fi    Privacy policy    Terms of use    List all articles    Sitemap