Artikkelit   |   Google Ads |   Seo |   Shopify |   Yleiset
Konversio Optimointi Konversio Optimointi

Verkkosivun konversio optimointi eli CRO on prosessi, jolla parannetaan verkkosivustoasi myynnin tai liidien määrän lisäämiseksi. Konversio optimoinnin (CRO) tarkoituksena on parantaa todennäköisyyttä, että vierailijat tekevät halutun toiminnon verkkosivulla. CRO saavutetaan sisällön parannuksilla, testeillä ja ostopolun parannuksilla. Konversio optimointi tuottaa enemmän liidejä, lisää tuloja ja alentaa hankintakustannuksia.

Kehitä siis verkkosivustoasi - optimoi se tuottamaan enemmän. Tuloksia näet jopa 1-2 kuukaudessa.

Nykyään useimmat markkinointitiimit keskittyvät ohjaamaan liikennettä verkkosivustoille toivoen, että tämä liikenne konvertoituu liideiksi, jotka myyntiedustajat voivat sitten muuttaa tilauksiksi. Mutta se on vasta puoli taistelua. Sivuston konversio optimoinnilla saat enemmän irti nykyisestä liikenteestä ja liideistä (verrattuna kokonaan uuteen liikenteeseen). Verkkosivuston liikenteen lisääminen ei välttämättä ole oikea tapa parantaa tulosprosenttiasi - voit kasvattaa liiketoimintaasi merkittävästi lisäämättä liikennettä ollenkaan.

CRO toimenpiteitä

  1. A/B-testauksella voit nopeasti ja helposti testata eri versioita verkkosivuistasi, sisältötarjouksia, kuvia, lomakekysymyksiä ja navigaatiorakenteita määrittääksesi, mihin asiakkaasi reagoivat parhaiten. A/B-testauksen ansiosta China Expat Health pystyi kasvattamaan liidien konversioprosenttiaan 79 %. Yksi vaikuttavimmista muutoksista oli otsikon "Sairausvakuutus Kiinassa" vaihtaminen otsikkoon "Säästä jopa 32 % sairausvakuutuksesta Kiinassa", mikä välitti välittömästi arvoehdotuksen vierailijoille. Tätä ehdotusta tukivat sitten asiakkaiden suositukset.
  2. Blogiartikkeleiden julkaiseminen voi lisätä konversioita. Monilla sivustoilla suurin osa kuukausittaisista liideistä tulee asiantuntija bloggauksista ja artikkeleista.
  3. Käytä live-chat-ohjelmistoa keskustellaksesi verkkosivustosi vierailijoiden kanssa reaaliajassa ja tarjoamalla ohjausta tarvittaessa. Voit lisätä tuloksia lisäämällä chatin hinnoittelu- ja tuotesivuillesi, jolloin asiakkaat saavat haluamansa tiedot reaaliajassa.
https://www.semly.fi/imagestorage/b07a00cro.jpg
Published 7/4/2022 3:10:52 PM    Article 8

Konversio Optimointi

Verkkosivun konversio optimointi eli CRO on prosessi, jolla parannetaan verkkosivustoasi myynnin tai liidien määrän lisäämiseksi. Konversio optimoinnin (CRO) tarkoituksena on parantaa todennäköisyyttä, että vierailijat tekevät halutun toiminnon verkkosivulla. CRO saavutetaan sisällön parannuksilla, testeillä ja ostopolun parannuksilla. Konversio optimointi tuottaa enemmän liidejä, lisää tuloja ja alentaa hankintakustannuksia.

Kehitä siis verkkosivustoasi - optimoi se tuottamaan enemmän. Tuloksia näet jopa 1-2 kuukaudessa.

Nykyään useimmat markkinointitiimit keskittyvät ohjaamaan liikennettä verkkosivustoille toivoen, että tämä liikenne konvertoituu liideiksi, jotka myyntiedustajat voivat sitten muuttaa tilauksiksi. Mutta se on vasta puoli taistelua. Sivuston konversio optimoinnilla saat enemmän irti nykyisestä liikenteestä ja liideistä (verrattuna kokonaan uuteen liikenteeseen). Verkkosivuston liikenteen lisääminen ei välttämättä ole oikea tapa parantaa tulosprosenttiasi - voit kasvattaa liiketoimintaasi merkittävästi lisäämättä liikennettä ollenkaan.

CRO toimenpiteitä

  1. A/B-testauksella voit nopeasti ja helposti testata eri versioita verkkosivuistasi, sisältötarjouksia, kuvia, lomakekysymyksiä ja navigaatiorakenteita määrittääksesi, mihin asiakkaasi reagoivat parhaiten. A/B-testauksen ansiosta China Expat Health pystyi kasvattamaan liidien konversioprosenttiaan 79 %. Yksi vaikuttavimmista muutoksista oli otsikon "Sairausvakuutus Kiinassa" vaihtaminen otsikkoon "Säästä jopa 32 % sairausvakuutuksesta Kiinassa", mikä välitti välittömästi arvoehdotuksen vierailijoille. Tätä ehdotusta tukivat sitten asiakkaiden suositukset.
  2. Blogiartikkeleiden julkaiseminen voi lisätä konversioita. Monilla sivustoilla suurin osa kuukausittaisista liideistä tulee asiantuntija bloggauksista ja artikkeleista.
  3. Käytä live-chat-ohjelmistoa keskustellaksesi verkkosivustosi vierailijoiden kanssa reaaliajassa ja tarjoamalla ohjausta tarvittaessa. Voit lisätä tuloksia lisäämällä chatin hinnoittelu- ja tuotesivuillesi, jolloin asiakkaat saavat haluamansa tiedot reaaliajassa.


Tags: Konversio Optimointi Yleiset
Page: konversio-optimointi

Reviews
Picture: Konversio Optimointi

Keyword Related
Semly.fi USA
Copyright Semly.fi    Privacy policy    Terms of use    List all articles    Sitemap